Kauno Valdorfo Mokyklos bendruomenės galerija
Žygis Žaslių apylinkėse
2014 kovo 22-23 dienomis keliavome Žaslių apylinkėse maršrutu Kaišiadorys - Žasliai - Žaslių geležinkelio stotis.

Keliauti pradėjome Kaišiadorių geležinkelio stotyje. Keliukais patraukėme link Strošiūnų miško, kur neilgai ėję stojome pietų. Tuomet miškais ir laukais pajudėjome link Guronių, pakeliui dar pažaisdami "kvadratą" ir aplankydami Guronių alkakalnius, Žaslių gel. stoties vandens pralaidą. Netoli Žaslių išsivirėme vakarienę, pavakarojome ir galiausiai nakvynei nukeliavome į Žaslių pagrindinę mokyklą. Šiltai pernakvoję ir papusryčiavę, kitą rytą aplankėme Žaslių miestelį. Keliukais patraukėme link Cineikių. Ten po 'konkorėžių mūšio' sudorojome kibirą grikių košės ir laukais pajudėjome toliau. Neilgai trukus pasiekėme Žaslių geležinkelio stotį, kur, sėdę ir traukinį ir kramsnodami ledus, visi pajudėjome link Kauno.

Viso keliavo 33 žmogučiai - 10 suaugusių ir 23 vaikai. Jaunausiam dalyviui - du metai. Taip pat prisijungė ir Kazlų Rūdos bendruomenė. Kartu keliavo ir šunys Lota bei Lela.